Obserwatorzy

wtorek, 4 grudnia 2012

wymianka idzie zima

W okresie świątecznym, głównym tematem wymianek jest Bożę Narodzenie. Majalena, u której regularnie biorę udział w zabawach blogowych, ogłosiła jednak wymiankę pt. Idzie Zima. Zadaniem było przygotowanie czegoś kojarzącego się z zimą lub czegoś co w te chłodne dni przyda się nam.  Miałam dużo szczęścia  gdyż moją wymiankową parą okazała się Doriss. Dlaczego dużo szczęścia... bo takie cudeńka do mnie od niej przyleciały, że mi aż dech zaparło. 






Ja zaś przygotowałam dla Doriss taką paczuszkę. Mam nadzieję, że moja niespodzianka przypadła jej do gustu.







Jeszcze raz wielkie dzięki za super wymiankę.

Zapraszam też wszystkich do zakupu mojego rękodzieła. Zaktualizowałam już moje sklepy i wystawiłam przedmioty na allegro.  Linki znajdują się w pasku bocznym.

2 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję! Pozdrawiam serdecznie
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prezenty. Wspaniale się obdarowałyście.
    Przepraszam że jeszcze nie zrobiłam podsómowania.. ale czekam jeszcze na zdjęcia innych uczestników no i wiem że jedna paczuszka jest jeszcze w drodze.. :) Tak że w sobote obiecuje podsumowanie.
    Pozdrawiam i dziękuje za zabawe.

    OdpowiedzUsuń